مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

استقلال از تورس به رمضانی رسید| بازگشت به نقطه صفر!

  • کد خبر: ۱۷۶۱۱۲
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
  • ۲
استقلال از تورس به رمضانی رسید| بازگشت به نقطه صفر!
ناتوانی مدیران استقلال در جذب مهاجم جدید سبب شد جوادنکونام نام آرمان رمضانی را از لیست سیاه خود خارج کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ناتوانی مدیریت جدید استقلال در جذب بازیکنان جدید سبب شده جواد نکونام نام برخی بازیکنان را که در لیست سیاه قرار داده بود، به لیست بازیکنان فصل جدید بازگرداند.

یکی از این بازیکنان آرمان رمضانی است که سرمربی استقلال هیچ علاقه‌ای برای استفاده از او در فصل جدید نداشت. رمضانی در فصول گذشته به جز انگشت‌شمار بازی‌هایی که در ترکیب استقلال تا حدی خوش درخشید و یکی، دو گل حساس به ثمر رساند، درباقی بازی‌ها نمایشی ضغیف و ملال آور داشت به گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان حوزه استقلال اذعان داشتند که این بازیکن اساسا هیچ کارایی برای این باشگاه ندارد و باید از تیم کنار گذاشته شود.


نکونام نیز قصد داشت رمضانی را از لیست خود خارج کند. او همین کار را کرد و به علی خطیر و دیگر اعضای هیات مدیره ماموریت داد که سراغ یکی، دو گزینه خارجی بروند.

در راس همه این بازیکنان نام تورس خودنمایی می‌کرد. بازیکنی اسپانیایی با سابقه بازی در تیم اوساسونا که در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام هم بود.

علی خطیر و دیگر مسئولان باشگاه استقلال، اما نتوانستند حتی مذاکره با این بازیکن را به نیمه راه برسانند و در همان ابتدای مذاکرات مشخص شد که باشگاه استقلال توان پرداخت مبلغ درخواستی این بازیکن را ندارد.

به این ترتیب ماجرا جذب این اسپانیایی منتفی شد و درادامه نیز مذاکره با دیگر بازیکنان نیز جواب نداد و حتی امیرحسین حسین‌زاده که مورد توجه استقلال بود در اقدامی عجیب و دور از انتظار راهی تراکتور تبریز شد. دیگر مهاجمان مد نظر نکونام نیز یکی بعد از دیگری از این باشگاه دور شدند تا نکونام تصمیم بگیرد نام آرمان رمضانی را به لیست خود بازگرداند تا شاید در فصل جدید با استفاده از این بازیکن بخشی از کاستی‌های خط حمله خود را پوشش دهد.

البته نکونام همچنان امیدوار است تا شروع لیگ مدیریت استقلال که ظاهرا بنای ناسازگاری با او گذاشته و نمی‌خواهد دستش را بگیرد، بازیکنان مد نظرش را به خدمت بگیرند، اما با فرمانی که مدیران استقلال در پیش گرفته‌اند خیلی بعید است که این پروژه به سرانجام خوشی برسد وباید ماجرای نکونام و جذب مهاجم جدید را در همین برهه مختومه دانست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمد حبیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
0
کاش امانوف برمیگشت همین تیم قهرمانه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
0
0
من خودم استقلالی هستم افتخار میکنم تمام خانواده استقلالی هستن بااحترام به همه تیمهای لیگ. استقلال هرساله مثل محلات نقل انتقالات شوانجام میدن نمیدونم چرادقیقه نود نمیدونم چراخوب این تیم تابسته بشه راه بیفته نیم فصل از دست داده عالی شروع کنه تونیم فصل دوم میمونه چون نه تمرین نه بدنسازی خوب داشتن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->